ACCOUNTING AND FINANCIAL STATEMENT ANALYSIS

Academic year
2024/2025 Syllabus of previous years
Official course title
BILANCIO E ANALISI ECONOMICO-FINANZIARIA
Course code
ET0098 (AF:514544 AR:289371)
Modality
On campus classes
ECTS credits
6
Subdivision
Surnames A-Di
Degree level
Bachelor's Degree Programme
Educational sector code
SECS-P/07
Period
3rd Term
Course year
1
Where
VENEZIA
Moodle
Go to Moodle page
Weekly timetable
Day Timetable Classroom Where Other information  
Monday 14:00 - 15:30 Aula 5A San Giobbe POSSIBILE LEZIONE DI RECUPERO
Tuesday 12:15 - 13:45 Aula 5A San Giobbe POSSIBILE LEZIONE DI RECUPERO
Wednesday 12:15 - 13:45 Aula 5A San Giobbe POSSIBILE LEZIONE DI RECUPERO
Course Classroom Where Activities Professors Other information
Mon 03/02/2025 14:00-15:30 Aula 5A San Giobbe Lezione MARCON Carlo
Tue 04/02/2025 12:15-13:45 Aula 5A San Giobbe Lezione MARCON Carlo
Wed 05/02/2025 12:15-13:45 Aula 5A San Giobbe Lezione MARCON Carlo
Mon 10/02/2025 14:00-15:30 Aula 5A San Giobbe Lezione MARCON Carlo
Tue 11/02/2025 12:15-13:45 Aula 5A San Giobbe Lezione MARCON Carlo
Wed 12/02/2025 12:15-13:45 Aula 5A San Giobbe Lezione MARCON Carlo
Mon 17/02/2025 14:00-15:30 Aula 5A San Giobbe Lezione MARCON Carlo
Tue 18/02/2025 12:15-13:45 Aula 5A San Giobbe Lezione MARCON Carlo
Wed 19/02/2025 12:15-13:45 Aula 5A San Giobbe Lezione MARCON Carlo
Mon 24/02/2025 14:00-15:30 Aula 5A San Giobbe Lezione MARCON Carlo
Tue 25/02/2025 12:15-13:45 Aula 5A San Giobbe Lezione MARCON Carlo
Wed 26/02/2025 12:15-13:45 Aula 5A San Giobbe Lezione MARCON Carlo
Mon 03/03/2025 14:00-15:30 Aula 5A San Giobbe Lezione MARCON Carlo
Tue 04/03/2025 12:15-13:45 Aula 5A San Giobbe Lezione MARCON Carlo
Wed 05/03/2025 12:15-13:45 Aula 5A San Giobbe Lezione MARCON Carlo
Mon 10/03/2025 14:00-15:30 Aula 5A San Giobbe Lezione MARCON Carlo POSSIBILE LEZIONE DI RECUPERO
Tue 11/03/2025 12:15-13:45 Aula 5A San Giobbe Lezione MARCON Carlo POSSIBILE LEZIONE DI RECUPERO
Wed 12/03/2025 12:15-13:45 Aula 5A San Giobbe Lezione MARCON Carlo POSSIBILE LEZIONE DI RECUPERO