Andreas HINTERHUBER

Qualifica
Professore Associato
Telefono
041 234 6975 / 041 234 6678
E-mail
andreas.hinterhuber@unive.it
SSD
Economia e gestione delle imprese [ECON-07/A]
Sito web
www.unive.it/persone/andreas.hinterhuber (scheda personale)
Struttura
Venice School of Management
Sito web struttura: https://www.unive.it/management
Sede: San Giobbe
Struttura
Centro Interdipartimentale "Scuola Interdipartimentale in Economia, Lingue e Imprenditorialità per gli Scambi Internazionali"
Sito web struttura: https://www.unive.it/selisi
Sede: Treviso - Palazzo San Paolo

Khan, Owais; Hinterhuber, Andreas Antecedents and Consequences of Procurement Managers’ Willingness to Pay for Sustainability: A Multi-Level Perspective in INTERNATIONAL JOURNAL OF OPERATIONS & PRODUCTION MANAGEMENT, vol. 44, pp. 1-33 (ISSN 0144-3577)
DOI 2024, Articolo su rivista - Scheda ARCA: 10278/5046045


Malasevska, Iveta; Haugom, Erik; Lien, Gudbrand; Hinterhuber, Andreas; Alnes, Per Kristian Managing structural constraints in recreational alpine skiing: a choice modelling approach in MANAGING SPORT AND LEISURE, vol. 29, pp. 340-353 (ISSN 2375-0480)
DOI 2024, Articolo su rivista - Scheda ARCA: 10278/3749206


Khan, Owais; Varaksina, Nina; Hinterhuber, Andreas The influence of cultural differences on consumers’ willingness to pay more for sustainable fashion in JOURNAL OF CLEANER PRODUCTION, vol. 442 (ISSN 0959-6526)
DOI - URL correlato 2024, Articolo su rivista - Scheda ARCA: 10278/5048085


Hinterhuber, Andreas What every manager should know about pricing in JOURNAL OF BUSINESS STRATEGY, vol. 45, pp. 253-266 (ISSN 0275-6668)
DOI 2024, Articolo su rivista - Scheda ARCA: 10278/5046046


Hinterhuber, Andreas Cross-cultural differences of price perceptions , Elgar Encyclopedia of Pricing, Cheltenham, UK., Edward Elgar Publishing, pp. 63-67 (ISBN 9781035307302)
2024, Articolo su libro - Scheda ARCA: 10278/5063161